Eekeemoo Splinters of the Dark Shard
Tässä mahtavassa kolmannen persoonan seikkailupelissä autat Eekeemoota pelastamaan ystävänsä pahan Dark Shardin hampaista! Tehtävä vie sinut syvälle Dark Shardsin neljään korruptoituneeseen maailmaan. Tulet auttamaan Eekeemoota ratkomaan pulmia, suorittamaan tehtäviä, taistelemaan monstereita vastaan, elävien kuolleiden legiooneja ja pelottavia päämonstereita! Pelko pois! Kun löydät ja vapautat kunkin Eekeemoon ystävän (niitä on 4, kullakin erilaiset voimat) saat käyttöösi heidän voimansa seuraavaan haasteeseen.