Dying Light 2 Stay Human: The Aristocrat Pack
The Aristocrat -paketin sisältö: - Asu: Aristocrat Guard – vartija-asuista hienostunein. - Ase: Aristocrat – on ihme, ettei sen viilloista valuva veri ole sinistä.