Dying Light 2 Stay Human: Dying Laugh Bundle
Osa klovneista on väkivallannälkäisiä, ja vaikuttaa siltä, että tälle tuli juuri hiukopalan tarvetta. Hän on liikkeellä tappomielessä ja aikoo täyttää hirveimmätkin fantasiansa. Onneksi Cityssä ei ole hirviökalloista pulaa. Omaksu hassun mutta ennalta arvaamattoman kiusantekijän rooli ja tee jokaisesta iskusta vitsin iskulause. Pukeudu värikkään karmivaan tappajaklovnin naamariin ja asuun. Järjestä unohtumaton näytös epäonnekkaille uhreille, jotka saavat ensikäden kokemuksen siitä. Pistä päät punaisiksi päästämällä Dying Laugh -ase irti, joka aiheuttaa nauruaaltoja jokaisella osumalla. Ota sen lisäksi käyttöön Dying Laugh -varjoliidin, matkusta paikasta toiseen ja yllätä vastentahtoiset vieraasi. Anna näiden kätevien esineiden toimia täydellisenä keinona pohjustaa vitsiä, joka ei käy koskaan vanhaksi. Kukapa ei kaipaisi hieman piristystä jatkuvaa selviytymiskamppailua käyvässä maailmassa. Paketin sisältö: Dying Laugh -ase – Lyö vastustajasi lyttyyn kyljet kipeäksi saavalla tehokkuudella. Dying Laugh – Näin kammottava asu ei ole mikään vitsi. Dying Laugh -varjoliidin – Ainutlaatuinen varjoliidinskini. Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.