Drova - Forsaken Kin
"Drova - Forsaken Kin" on pikselitaiteella toteutettu toimintaroolipeli, joka on saanut inspiraationsa genren synkistä klassikoista ja kelttiläisen mytologian mystisestä vetovoimasta. Sukella käsin luotuun avoimeen maailmaan, jossa valintasi ja tekosi muokkaavat ympäristöä. Yhteiskunta on löytänyt muinaisen valtakunnan voiman: kyvyn vangita henkiä, jotka hallitsevat luontoa, ja hallita niitä. Kuitenkin jäljelle jääneiden henkien viha on jakanut heidät. Missä sinä seisot? Liity yhteen kahdesta ryhmittymästä, joilla kummallakin on omat arvonsa ja tavoitteensa. Valintasi vaikuttaa koko peliin ja sen tarinaan. Kaikella on hintansa. Tapaa opettajia ja opi lukuisia taitoja, mutta varaudu myös vihollisiin ja petoksiin. Luo oma polkusi vaarallisten maisemien halki, suorita tehtäviä, käy kauppaa, kerää tarvikkeita ja valmista varusteita. Aloitat tyhjästä ja tuntemattomana. Tutki ympäristöäsi ja käytä ympärilläsi olevia vihjeitä paljastaaksesi mysteerejä ja vahvistuaksesi. Vain taistelutaitosi erottaa sinut varmalta kuolemalta. Tutki luontoa ja vangitse henkiä, jotka hallitsevat sitä. Opettele käyttämään niiden voimaa hyödyksesi, mutta varaudu kohtaamaan niiden ympärilläsi ilmentyvää vihaa.