DRAGON BALL FighterZ - Stamps: Girls Pack (Windows)
Tämä 3 leiman paketti sisältää kuuluisimpia sankarittaria DRAGON BALL -maailmasta: Bulman ja Android 18:n. Mukana myös uusi Android 21 -hahmo, jonka suunnittelua valvoi itse Akira Toriyama. Näillä leimoilla voit ilmaista itseäsi ja vuorovaikuttaa muiden pelaajien kanssa Online Lobby -aulassa ja Replay Mode -tilassa. DRAGON BALL FighterZ -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.