DRAGON BALL FighterZ - Anime Music Pack
Animemusiikkipaketti sisältää yhteensä 11 kappaletta alkuperäisistä DRAGON BALL-, DRAGON BALL Z- ja DRAGON BALL GT -sarjoista! Taistele suosittujen alku- ja loppumusiikkien (mm. "CHA-LA HEAD-CHA-LA", "WE GOTTA POWER"…) sekä muiden ikonisten taustamusiikkien tahdissa. Jokaisen DRAGON BALL -fanin suurin unelma ja todellista herkkua korville! DRAGON BALL FighterZ -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.