DOA5LR Viehättävä mandariiniasu – Lisa
Kaunis mandariiniasu Lisalle. *Setti sisältää 17 asua 17 hahmolle, mukaan lukien Lisa. Varo, ettet osta samaa sisältöä kahdesti. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Ilmaiseksi ladattava DOA5LR Costume Catalog LR43 vaaditaan. *Sinun on ostettava vaadittavat hahmot, ennen kuin voit käyttää tätä sisältöä.