DOA5LR Showstoppers Tina
Dead or Alive -pelin diivat nousevat parrasvaloihin näillä silmäänpistävän seksikkäillä uusilla asuilla. Tämä asu sisältyy myös Last Getaway -asusettiin. *Tämä asu oli aikaisemmin saatavilla kaupan päälle ostettuasi DOA5LR:n joiltakin jälleenmyyjiltä. Varo, ettet osta uudelleen sisältöä, jonka olet jo ostanut. *Tämän asun käyttäminen vaatii uusimman päivityksen asentamisen. *Vaatii asukatalogi LR01:n latauksen.