DOA5LR Rodeo Time -asusetti
Tämä DOA5LR:n hahmojen omaperäinen asusetti perustuu lännenfilmien tyyliin. Setti sisältää 17 asua 17 naishahmolle. Setti sisältää asut seuraaville hahmoille: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka ja Naotora Ii. *Asenna uusin pelipäivitys tämän sisällön käyttöä varten. *Sinun on omistettava asiaankuuluva hahmo tämän sisällön käyttöä varten.