DOA5LR Costume Catalog LR05
Dead or Alive 5 Last Roundin Ninja Clan 1 -asujen käyttöön vaaditaan tämä ilmainen lataus. *Tämä lataus yksistään ei tuo näitä asuja käytettäväksi. *Asenna uusin pelipäivitys, jotta voit käyttää tätä sisältöä.