DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters
Taisteluviihteen viimeinen sana – DEAD OR ALIVE 5 Last Round! Ilmaisversiossa ovat mukana useimmat pelitilat. Käytettävissä on kuitenkin vain rajoitettu määrä hahmoja ja tarinatila on lukittu. Osta DEAD OR ALIVE 5 Last Round: Core Fighters, niin saat käyttöön tarinatilan ja lisää hahmoja ladattavana sisältönä.