DiRT Rally 2.0 - Sweden Rally
Aja Värmlannin mutkittelevilla, lumisilla teillä Sweden Rallyssa. Koe alkuperäisestä DiRT Rally -pelistä tuttu suosittu ralli ja valmistaudu Värmlannin haastaviin olosuhteisiin. Pidä mielessä, että pienikin virhe voi päättää erikoiskokeesi. Sweden Rally on käytettävissä My Team-, Custom Championships- sekä Time Trial -pelitiloissa.