Digerati Presents: RPG Bundle Vol. 1
Kolmen kappaleen pakkaus Digeratin palkitsevia RPG-kokemuksia. Tämä paketti sisältää Tower of Timen, Stories: The Path of Destiniesin ja Sunless Sea: Zubmariner Editionin. Tower of Time: Johda äärimmäinen sankarijoukko Tower of Timeen, pystysuoraan taistelukenttään täynnä legendoja, mysteerejä ja taistelua. Tower of Time yhdistelee perinteisten RPG-pelien nyansseja haastavaan taktiseen taisteluun, tehden jokaisesta taistelusta tasapainottelua taikojen ja voiman välillä. Stories: The Path of Destinies: Tässä toimintaroolipelissä pääset ohjastamaan entistä merirosvoa Reynardoa läpi eloisan satumaailman täynnä ilma-aluksia, kelluvia saaria ja erilaisia liittolaisia. Pääset tekemään päätöksiä, matkustamaan ajassa ja taistelemaan vihollisia vastaan miekoin sekä taikavoimin. Sinun päätöksesi määrittävät koko imperiumin kohtalon. Sunless Sea: Zubmariner Edition: MENETÄ JÄRKESI. SYÖ MIEHISTÖSI. KUOLE. Astu höyryaluksen ohjaimiin viktoriaanisessa goottiroolipelissä täynnä tutkimusmatkoja, yksinäisyyttä ja kuolemista.