Digerati Couch Co-op Vol. 2
Taas on aika pelata hauskoja co-op-pelejä parhaan kaverin kanssa. Tämä paketti sisältää seuraavat pelit, joissa kaikissa on paikallinen yhteistyötila (sekä yksinpelitila): Bleed 2: Riehakkaan hauska ja vauhdikas arcade-toimintapeli. Opettele väistelemään luoteja ilmassa ja ja tiputtamaan pahislaumoja ja päävastustajia (ja tuhmia kisuja!) tyylikkäästi kimmokkeilla Shikhondo - Soul Eater: Tässä korealaisessa ammuntapelissä sinun pitää selviytyä luotimyrskyistä ja hypnoottisista tulituskuvioista aasialaisten myyttien kauniissa ja omituisessa maailmassa Black Paradox: Nopeatempoinen ja retrotyylinen sivuttain vierivä ammuntapeli. Matkaa halki avaruuden ja kukista galaksin vaarallisin rikollisjärjestö erilaisilla aseilla ja päivityksillä. Vertical Drop Heroes: Proseduraalisesti luotava tasohyppely-roolipeli, jossa on roguelike-aineksia. Käytössäsi on erilaisia taitoja ja kykyjä. Yritä selviytyä jokaisesta kentästä oveluutesi ja refleksiesi avulla kunnes kohtaat viimeisen päävihollisen ja totuus paljastuu!