Digerati Card Game Bundle Vol.1
Osallistu tähän Digeratin kahden korttipelin tuplapakettiin! Sisältää seuraavat: Frost – selviytymiskorttipeli, jossa on tarkoitus selviytyä karussa, jäätyneessä ja kuolettavan myrskyn koettelemassa maailmassa. Monster Slayers –rogue-like-roolipeliseikkailu, jossa on koottava pakka ja innovatiivinen korttipohjainen taistelujärjestelmä.