Dead Rising 4 - Sir-Ice-A-Lot
Slicecycle on menneen maailman menopeli, joka on kunnostettu ja päivitetty äärettömän voimakkaaksi ja nopeaksi moottorisahapyöräksi. Moottoripyörä, jonka ohjaustangon päihin on asennettu kaksi moottorisahaa, ratkaisee Willametten ruuhkaongelmat tehokkaasti. Saatavana valmiiksi koottuna Emergency Shelterin kauppailta (tarinatilassa). HUOMAUTUS: ajoneuvoa voi käyttää VAIN YKSINPELISSÄ.