Dead Rising 4 – ruma talvinen neulepusero
Kauneus on katsojan silmissä – joten osoita joulumielesi pukemalla tämä ruma talvinen neulepusero päällesi omiin zombien niittojuhliisi. Nauti tämän värikkään muotiluomuksen lämmöstä ja joulumielestä (ja yritä olla ajattelematta kainaloasi kutittavia villalankoja). Saatavana peilin edessä tehtävässä vaatteiden vaihdossa (tarinatilassa). Sopii mainosti yhteen hymyn kanssa. HUOMAUTUS: Ruma talvinen neulepusero on saatavana VAIN YKSINPELIIN.