Dead Rising 4: Frank Rising
Dead Rising 4: Frank Risingissa Frank Westistä tulee Willametten zombielauman uusin jäsen. Vaarallisilla ja irvokkailla zombiemutaatioilla vahvistetussa Frankissa kytee yltymätön lihanhimo. Hänen on tyydytettävä nälkänsä, järjestettävä asiansa ja paettava kaupungista – ennen kuin viranomaiset saavat hoideltua hänet lopullisesti.