DEAD OR ALIVE 5 Last Round Jann Lee Halloween-asu 2014
Karkki vai kepponen? Tämä on Jann Leen vuoden 2014 Halloween-asu! Huomautukset: *Tarjolla on myös erikoishintainen paketti, joka sisältää kaikki Halloween-asut 31 hahmolle, mukana Jann Lee! *Asenna uusin pelipäivitys näiden asujen käyttöä varten.