Dead by Daylight: Macabre Tales -pakkaus Windows
Tragedia iskee Macabre Tales -pakkauksessa, joka sisältää seitsemän pelattavaa hahmoa neljästä Dead by Daylightin kokeellisimmista lisäluvuista tähän mennessä: Descend Beyondista, A Binding of Kinistiä, All-Killistä ja Hour of The Witchistä. Riko tieteen rajat. Todista verta vahvempi side. Huku julmuuden huipentumaan. Hae lohtua kuunvalosta noituuden hetken äärellä. Äärimmäinen moninpelin kauhukokemus odottaa tämän uskomattoman pakkauksen sumun sekaan lisäämillä kolmella alkuperäisellä tappajalla ja neljällä alkuperäisellä selviytyjällä. Pakkauksen sisältö: - Blight ja Felix Richter (Descend Beyond) - Twins ja Élodie Rakoto (A Binding of Kin) - Trickster ja Yun-Jin Lee (All-Kill) - Mikaela Reid (Hour of the Witch) - 7 lisäasua valikoiduille pakkaukseen sisältyville hahmoille. - 4 vain DLC-laajennuksista saatavaa tuotetta.