Dakar Desert Rally - Classics Vehicle Pack #1
Pariisi–Dakarin klassikot saapuvat Dakar Desert Rallyyn! Valmistaudu uuteen erämaaralliin vuoden 1986 Pariisi-Dakar-rallin legendaaristen mestareiden kanssa. Porsche 959 (1986) Aja tehokas nelivetoinen Porsche 959 aavikon Brasseurin ajokengissä. Tatra 815 (1986) Koe uskomaton kuusipyöräinen Tatra 815, aivan kuten alkuperäisessä Pariisi–Dakar-rallissa.