Cygon-autotallisarja
Lisää mukautusvaihtoehtoja Cygon-ajoneuvosarjaan, jotta voit tehdä niistä teknologisen eleganssin huipentuman. Paketissa on uusi ajoneuvon ulkoasu (käytettävissä kaikissa Cygon-ajoneuvoissa), uuden vannesarjan ja 3 uutta tarraa kaikkien Cygon-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.