Curious Expedition 2 - Shores of Taishi
Shores of Taishi DLC sisältää upouuden saarityypin (Celestial Shores) uusilla laattatyypeillä, esineillä, sijainneilla, vihollisilla, värvättävillä hahmoilla ynnä muilla. Kun ladattava sisältö on aktivoitu, se laajentaa koko pelin mahdollisuuksia niin Campaign- kuin Director-tilassa.