Cult of the Lamb - Sinful Pack
Harjoita syntiä sydämesi kyllyydestä Cult of the Lamb - Sinful Packilla. Tämä paketti on täydellinen heille, jotka nauttivat ahnaasta estetiikasta, joka kelpaisi vaikka kuninkaille ja kuningattarille. Turhamaisuus on ehkä synti, mutta eihän siinä ole mitään vikaa! Cult of the Lamb - Sinful Packin sisältö: - 5 ihka uutta seuraajan muotoa: Hammerhead, Ladybug, Tiger, Llama, Sphynx - 6 uutta seuraajan asua - 6 uutta tukikohdan koristetta - Syntinen uusi villa lampaalle!