Cult of the Lamb: Cultist Edition
Cult of the Lamb: Cultist Edition -kokoelma sisältää peruspelin sekä rajoitetun Cultist-paketin, jonka mukana tulee seitsenosainen koristepaketti ihastuttavalle yhteisöllesi sekä viisi rajoitettua seuraajaskiniä. Olet kaikkien kulttien kateuden kohde. Cult of the Lamb asettaa pelaajat riivatun lampaan rooliin, jonka pahaenteinen muukalainen pelastaa tuholta. Hänen on maksettava velkansa luomalla uskollinen katras tämän nimissä. Perusta oma kultti valheellisten profeettojen maahan, matkaa monimuotoisille ja mysteerisille alueille luodaksesi metsäläispalvojien uskollisen yhteisön ja levitä Sanaasi noustaksesi ainoaksesi oikeaksi kultiksi. LUO OMA KATRAS Kerää ja käytä resursseja rakentaaksesi uusia rakennelmia, suorita synkkiä rituaaleja lepyttääksesi jumalia ja saarnaa vahvistaaksesi katrastasi. TUHOA USKOTTOMAT Tutki laajaa ja satunnaisesti luotua maailmaa, taistele vihollislaumoja vastaan ja kukista vastustajakulttien johtajat saadaksesi heidän voimansa ja vahvistaaksesi kulttisi valta-asemaa. LEVITÄ SANAASI Kouluta katrastasi ja lähde tutkimustehtäville löytääksesi neljän salaperäisen alueen salaisuudet. Puhdista uskottomat, levitä valoa ja suorita mystisiä rituaaleja matkallasi mahtavaksi lammasjumalaksi.