Crysis 3: The Lost Island -laajennuspaketti vie pelaajat Ling Shanin rannikon rehevälle trooppiselle saarelle, johon alkuperäisen Crysis-pelin tapahtumat sijoittuivat. 4 uutta moninpelikarttaa (Ascent, Coastline, Creek ja Crossings) sisältävässä The Lost Islandissa on myös 2 uutta moninpelitilaa (Frenzy ja Possession), 2 uutta asetta ja paljon uusia haasteita avattaviksi. Tämä ainutlaatuinen tarjous sisältää myös Brawler-, Overkill-, Stalker- ja Hunter Edition -paketit.