Crusader Kings III: Legends of the Dead
Mitä iloa on mahtavista saavutuksista ja sankarillisista teoista, jos kukaan ei laula niistä pois menosi jälkeen? Kuninkaallisella perinnöllä on arvoa vain, jos jälkeläiset voivat hyödyntää sitä omien toimiensa oikeuttamiseen ja peittelemiseen. Crusader Kings III:n Legends of the Dead ‑peruspelilaajennuksen avulla voit varmistaa, että muistosi jää alamaistesi ja kilpailijoidesi mieliin. Crusader Kings III: Legends of the Dead lisää peliin uuden sankarillisuuteen keskittyvän pelimekaniikan, jolla pääset muovaamaan keräämäsi maineen sukupolvet ylittäväksi sankaritaruksi. -Legendat: Voit palkata taitelijan muovaamaan sukusi historian uudelleen eeppiseksi tarinaksi tai rakentaa sankarillisen maineesi itse tekemällä mahtitekoja. Lietsomalla tarinoita teoistasi liekkeihin saat levitettyä sankaritarusi lähelle ja kauas, ja pääset todistamaan, miten tarinat menneisyydestä elävät vuosisatojen ajan tuottaen kunniaa legendaarisille dynastioille. -Legendaarisuutta painottava pelityyli: Voit hyödyntää elävän legendan asemaasi uusilla päätöksillä ja toimilla, jotka pitävät tarinat suvustasi koko mantereen mielessä, vahvistavat sukusi oikeutustasi kruunuun ja avaavat uusia toimintamahdollisuuksia. -Legendaariset rakennukset: Kun saat kasvatettua maineesi legendaariseksi, voit rakentaa uusia eliittitason rakennuksia, jotka sementoivat perintösi jälkipolville. -Legendaariset juhla-ateriat: Runoilijat ja bardit voivat säestää juhliasi mahtavuuttasi korostavilla lauluilla ja oodeilla, jotka inspiroivat juhlavieraita levittämään tarinaa legendaarisesta anteliaisuudestasi eteenpäin. -Hovihistorioitsijat: Palkkaamalla virallisen historioitsijan saat levitettyä tarinaa dynastiasi mahtavista saavutuksista. Lisäksi voit muuttaa tekosi taiteeksi runoilijoiden ja muusikoiden avulla. -Kaksi uutta perimää: Legendaaristen hahmojen jälkeläiset saavat uuden sankarillisen dynastian perimän. Se antaa heille tilaisuuden käyttää edeltäjiensä mahtitekoja oikeutuksena muinaisille vaateille ja vahvistaa dynastiasi asemaa valtakunnan oikeellisina hallitsijoina. -Sairaudet ja suru: Punataudin, tuhkarokon ja ruusun kaltaiset taudit saattavat iskeä hoviisi. Voit kuitenkin myös kunnioittaa menetettyjä rakkaitasi oman uskosi mukaisilla hautajaisriiteillä. -Musta surma: Keskiajan suurin riivaus iskee armotta niin jalosyntyisiin kuin rahvaaseen ja voi muuttaa politiikan ja yhteiskunnan ilmapiiriä radikaalisti. Valmista siis sekä valtakuntasi että sielusi riehuvan ruton varalta, koska se saattaa olla vaarallisin uhka valtaasi vastaan. -Uutta taidetta: Sekä elämä että kuolema saavat uudenlaista energiaa Crusader Kings III ‑pelin ystävien arvostamalla taidetyylillä. Uusi eksklusiivinen karttapöytä sekä uudenlaiset vaatevariantit, yksikkömallit ja omaisuusmallit tuovat peliin lisäväriä.