Crusader Kings III: Legacy of Persia
Persian maat ovat väkirikkaita, täynnä luonnonvaroja ja usein imperiumin kahakoiden näyttämöjä. Osallistu kamppailuun keskiajan vallasta tällä historiallisesti merkittävällä ja kiehtovalla alueella Legacy of Persia, Crusader Kings III -pelin uudessa Flavor-paketissa. Legacy of Persian innoituksena on toiminut 800-luvun Samarran suuren sekasorron aikana tapahtunut abbasidikalifaatin historiallinen hajoaminen, ja se esittelee alueella käydyn valtataistelun. Fate of Iberian Flavor-paketissa esitellyn Struggle System -järjestelmän pohjalta luotu Legacy of Persia lisää entistä kulttuurillisesti tärkeämpiä vivahteita ja muutoksia alueen valtakuntiin. Crusader Kings III: Legacy of Persian ominaisuudet: - Iranilainen välisoitto: Abbasidikalifaatin valta murenee ja lujatahtoiset iranilaiset hallitsijat tahtovat itsenäisyyttä ja uuden tulevaisuuden alueelle. Luotko uuden imperiumin, alistatko horjuvan kalifaatin valtaasi vai palautatko kalifaatin voimiinsa ja tuot järjestyksen alueelle? - Enemmän historiallisia vivahteita: Uusia päätöksiä, vuorovaikutuksia ja rakennuksia Persian alueen hallitsijoille sekä erityistä sisältöä, joka korostaa klaanijohtajuuden ja rajamaiden puolustamisen tärkeyttä. - Muutokset iranilaisiin kulttuureihin: Uusia iranilaisia perinteitä, mukaan lukien innovatiiviset hovin tietäjät, ratsusotilaat ja uudet tehokkaat rakennukset, joilla voi kerätä karujen maiden luonnonvaroja. - Uutta taidetta ja musiikkia: Tämä Flavor-paketti lisää persialaisille hahmoille uusia vaatteita, persialaisille rakennuksille uuden ilmeen ja käyttöliittymälle iranilaisemman ulkoasun. Mukana tulee myös kahdeksan uutta musiikkikappaletta, joista osa säestää tapahtumia ja osa tunnelmaa.