Crusader Kings III: Chapter II
Chapter II:n tuoreimmilla lisäosilla pidät valtakuntasi ajan tasalla Crusader Kings III -pelissä, Paradox Interactiven palkitussa keskiaikaan sijoittuvassa strategiasimulaatiossa. Luvun mukana tulee suuria ja pieniä paketteja, uusia seikkailuja hahmollesi, uusia strategisia mahdollisuuksia sekä entistä enemmän tilaisuuksia muokata historiaa dynastiaasi sopivalla tavalla. Chapter II:n sisältö: Elegance of the Empire (saatavana heti, kun ostat Chapter II:n) Voit pukea keskieurooppalaiset hahmot hienoimpiin hepeneihin tällä vaatepaketilla, joka on saatavilla vain Crusader Kings III -pelin Chapter II:n omistajille. Keisari Henrik II:n ja keisarinna Kunigunden vaatteiden ja vallanmerkkien innoittama paketti sisältää uusia pukuja ja asuja sekä ajankohtaan sopivia kruunuja ja muita vallanmerkkejä. Tours and Tournaments (julkaistaan 18.11.2024) Osallistu suuriin seikkailuihin ja tapahtumiin. Lähde kiertämään valtakuntaasi ja tapaamaan vasallisi kasvotusten. Järjestä upeita turnajaisia, joilla esittelet suunnatonta rikkauttasi tai sotilaallista kyvykkyyttäsi. Tee vaikutus ystäviisi ja kilpailijoihisi upeilla kuninkaallisilla häillä. Ole kuitenkin valppaana vehkeilyjen varalta, sillä juhlat ovat paras tapa peittää pahat aikomukset. Wards and Wardens (julkaistaan 5.3.2025) Tämän paketin uudet tapahtumat lisäävät syvyyttä ja vuorovaikutusmahdollisuuksia lasten kasvatuksen ja opetuksen haasteisiin. Oli kyse sitten vanhemmasta, opettajasta tai holhoojasta, lapsen ja aikuisen välejä voivat hiertää persoonallisuuserot, kun itsepäinen tai päättäväinen lapsi ei halua vastaanottaa tietoa viisaammiltaan. Vahva ohjaus voi kuitenkin johtaa elinikäiseen siteeseen sukupolvien välillä. Legacy of Persia (julkaistaan 3.6.2025) Tämä tuleva Flavor-paketti keskittyy valtataisteluihin Eufrat- ja Indusjokien välisissä maissa, kun abbasidikalifaatin valta alkoi heikentyä. Paketti esittelee uusia hallitus- ja uskontouudistuksia, jotka korostavat tämän dynaamisen alueen historiaa ja kulttuuria.