Crossout – Ronin (Deluxe edition)
– Ainutkertainen ”Ronin”-panssariajoneuvo (Deluxe-versio) – Uusi aktivoitava lähitaisteluase ”Tachi” (2 osaa) – Uusi ”Kensei”-ohjaamo – ”Hermit”-liikevaruste (4 osaa) – ”Cheetah”-moottori, ”Chameleon”-näkymättömyysmoduuli, ”Ampere”-generaattori – Ainutkertainen ”Legend of Ronin” -maalipurkki – ”Master Miyamoto” -potretti – Tausta ja logo oman profiilin muokkaamista varten – Kokoelma ainutlaatuisia tarroja – Varhainen käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – 4 000 pelikolikkoa – Osien enimmäisraja nyt 70. ”Aseet ja panssarit ovat vain työkaluja. Todellisen voimansa soturi saa sielustaan. Vain tiukka kurinalaisuus, sinnikäs harjoittelu ja periksiantamaton tahto voivat tuhota vihollisen, ennen kuin tämä edes ymmärtää hävinneensä” – mestari Miyamoto. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 70:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.