Crossout – Eater of souls
– Ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo ”Valley Doctor” – Eeppinen-harvinaisuusluokan ase ”Varun” – Uusi keulapyörä ”Sabbath” (4 kpl) – Ainutkertainen hahmopotretti ”Alva” – Ainutkertainen maalipurkki – 1 500 pelikolikkoa. Tämän lisäksi pelaaja saa: – Uusien rakenneosien käyttöoikeuden – Uuden osien enimmäismäärän (55 osaa). Välittäjän tytär on tuntenut vetoa yliluonnollisiin asioihin jo lapsesta lähtien, mutta hänen isänsä opetti hänet vain ajamaan ja ampumaan siinä toivossa, että Alvasta kasvaisi hänelle uusi henkivartija. Firestarters-heimo tarjosi tilanteeseen kompromissin: he havaitsivat tytön potentiaalin ja ottivat hänet mukaansa. Heimon luona Alva sai kehittää julmuuttaan samalla kun heimon jäsenet vihkivät hänet salatieteiden saloihin. Shamaanit kuitenkin karkottivat nuoren noidan pian luotaan näkemyserojen vuoksi – heimon mielestä tuli oli alkuvoimista tärkein, mutta Alva ammensi voimansa kuolemasta: hän uskoi saavansa reilussa taistelussa surmatun vihollisen voimat itselleen. Vuosien ajan Alva vaelsi pitkin maita keskustellen henkien kanssa ja etsien tarkoitusta elämälleen, kunnes hän eräänä päivänä sattui löytämään suoluolaan kätketyn panssaroidun ajoneuvon. Alva tuli siihen lopputulokseen, että sieluja ravinnokseen tarvitseva Kutkh-niminen muinainen korppihenki oli valinnut ajoneuvon asuinpaikakseen. Noita onnistui käynnistämään auton ja lähti tapaamaan isäänsä, joka tarjosi hänelle välittömästi virkaa henkivartijanaan. Tämä järjestely sopi mainiosti kaikille asianosaisille: Petrolium oli joutunut tämän tästä murhayritysten kohteeksi, ja uudella ajokilla varustettu Alva puolestaan oli aina valmis tappamaan mahdolliset salamurhaajat. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 55:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Ainutkertaisten muotokuvien avulla erotut selviytyjien joukosta. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.