Columbia's Finest -paketti
Tämä paketti yhdistää Industrial Revolution- ja Upgrade-pakettien sisällöt, mitkä kuuluivat aiemmin BioShock Infinite -pelin Premium- ja Ultimate Songbird -versioihin. Aloita peli 500:lla Silver Eagle -pelivaluutalla, viidellä Columbian läpäisyssä avustavalla tiirikalla ja kuudella ainutlaatuisella varuste-esineellä. Paketin varuste-esineet, Handyman Nemesis, Sugar Rush, Fleet Feet, Bull Rush, Extra! Extra! ja Betrayer, tarjoavat vahinko-, liikenopeus- ja saalisbonuksia. Tämä lataus antaa näiden lisäksi sinulle käyttöön kaksi asepäivitystä: Comstock's China Broom -haulikko ja Comstock's Eagle Eye -kiikarikivääri. Tämä sisältö EI kuulu BioShock Infinite Season Passiin.