Cities: Skylines II - Atmospheric Piano Channel
Anna päiväunien virrata kuuntelemalla lumoavia pianosävellyksiä, jotka sopivat täydellisesti rauhalliseen kuljeskeluun kaupungilla. Nauti kaikenlaisiin kaupunkimaisemiin sopivasta elegantista äänimaailmasta. Tämän aseman herkät melodiat tuovat rennon hienostunutta tunnelmaa kaupungin rakentamiseen. Tämä radioasema on mainio kumppani Mediterranean Heritage Creator Packille!