Cities: Skylines - Content Creator Pack: Vehicles of the World
Peräti 21 uutta kulkuneuvoresurssia eri puolilta maailmaa, jotka toi sinulle bsquiklehausen. Täytä kaupunkiesi kadut ikonisilla kulkuneuvoilla, kuten vaikkapa poliisin superautoilla.