Cinder
Ultratechin kokeilut tekivät Ben Ferrisistä, entisestä kommandosta ja nykyisestä varkaasta, Cinderin, puoliksi ihmisen ja puoliksi muukalaisen. Cinder hehkuu yhtä vahvasti ja raivokkaasti kuin aurinko ja korventaa viholliset tieltään. Hänen tulen hallinnalleen vetää vertoja vain hänen ylimielisen itsevarma asenteensa, joka saa vastustajat kiehumaan raivosta. Cinderin hahmo on mukana Season 2 Combo Breaker- ja Season 2 Ultra Edition -versioissa.