Children of Morta
SE KULKEE PERHEESSÄ Children of Morta on toimintaroolipeli rogue-litemäisellä hahmonkehityksellä. Et pelaa siinä yhdellä hahmolla vaan kokonaisella sankariperheellä. Hakkaa ja silvo läpi vihollislaumojen proseduraalisesti luoduissa luolastossa, luolissa ja maisemissa ja johdata Bergsonsien perhe, kaikkine heikkouksineen ja hyveineen, lähestyvää Corruptionia vastaan. OMINAISUUDET PELAAMINEN Mekaniikan suhteen peli on ainutlaatuinen yhdistelmä toimintaseikkailua, roolipeliä, rogue-liteä ja hack and slashia. Kehität tasoissa noustessasi sekä yksittäistä hahmoa että koko perhettä. Pelissä ei ole lopullista kuolemaa, ja voit vaihtaa perheenjäsentä luolastojen välillä. TARINA Tarina sijoittuu kaukaiseen maahan, mutta sen teemat ja tunteet ovat meille yhteisiä: rakkaus ja toivo, ikävä ja epävarmuus ja lopulta menetys... ja uhraus, jonka olemme valmiita tekemään rakkaimpamme pelastaaksemme. Pohjimmiltaan tarina kertoo sankariperheestä, joka on valmis nousemaan lähestyvää pimeyttä vastaan. LUOLASTOT Kaikki pelin luolastot on proseduraalisesti luotuja, mikä tarkoittaa niiden pohjapiirustuksen vaihtelevan seikkailusta toiseen. Jokainen luolasto voi sisältää kahdesta neljään tasoa, joiden päätteeksi on ainutlaatuinen pomotaistelu. Voit aina palata aiempaa luolastoon hankkiaksesi lisää kokemuspisteitä tai suorittaaksesi kaikki sivutehtävät. HAHMOT & TAIDOT Etähyökkäykset, loitsut, torjunnat, tyrmäykset, parannukset, väistöt ja passiiviset taidot – nuo kaikki odottavat löytämistään, avaamistaan ja päivittämistään. Voit valita seitsemästä eri perheenjäsenestä, joista jokaisella on omat taitonsa. Isä John on miekkaa ja kilpeä kantava suojeleva soturi. Vanhin tytär Linda on tarkka jousiampuja. Kevin on tappavilla tikareilla varustettu hiljainen taistelija. Lucy on eloisa ja urhea tulimaagi. Mark on huomaavainen taistelulajien tuntija. Joey murskaa viholliset moukarillaan. Ja perheen uusin lisäys Apan on mahtava parantaja ja tiukka puolustaja samassa paketissa. TAIDETYYLI Käsin maalatun pikselitaiteen, stop motion -animaatioiden ja nykyaikaisten valaistustekniikoiden yhdistelmä herää eloon luodakseen kauniin vaarallisen Children of Mortan maailman! FAMILY TRIALS on päätarinasta erillään oleva tila, joka tarjoaa uusia järjestelmiä, esineitä, tavoitteita, hahmorakenteita ja enemmän – kaikki täysin satunnaisten luolastojen sarjaan sijoitettuna.