Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate HD
Tämä jatko-osa Castlevania: Lords of Shadow -pelille kertoo Belmontin suvun tarinan, kun he taistelevat sukupolvien ajan selvittääkseen aidon kohtalonsa. Trevor Belmont, Valon veljeskunnan ritari, lähtee huimalle seikkailulle kostaakseen äitinsä kuoleman isälleen Gabrielille. Entinen Gabriel Belmont on nyt voimakas Dracula. Hän julistaa sodan veljeskuntaa vastaan, mikä johtaa isän ja pojan järisyttävään kohtaamiseen.