Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - La Familia
Raúl eli Papá Plomo ja hänen vaimonsa Gloria rakensivat San Rafaelan pohjoisosan kadunkulmassa sijaitsevasta tienditasta käsin imperiumin, jonka liiketoiminta oli verta ja luoteja – ja välillä myös Banderilla-patukoita. Saat huumemarkkinoiden valtaamista varten käyttöösi viisi luutnanttia ja niiden ainutlaatuiset kyvyt.