Capcom Fighting Collection
Kymmenen Capcomin suosituinta arcade-peliä yhdessä ja samassa kokoelmassa! Laaja pelivalikoima sisältää Street Fighter- ja Darkstalkers-pelisarjojen pelejä, Cyberbotsin ja – ensimmäistä kertaa koskaan kotikonsoleilla – Red Earthin! Kaikki pelit tukevat luonnollisesti verkkopelaamista. Tämä on täydellinen kokoelma sekä pelit muistaville pelisaliveteraaneille että peleistä ensimmäistä kertaa nauttiville! ■ Kaikkia ominaisuuksia tukevat verkkopelitilat Pelaajat voivat tavoitella maailmanlaajuisen tulostaulukon kärkisijoja ranking-otteluissa tai luoda peliaulan ja nauttia peleistä kavereiden kanssa vapaamuotoisesti tai vain seurata muiden pelaamista. Rollback netcode ‑teknologian ansiosta verkkopeli pyörii sulavasti. ■ Aloittelijoille sopiva Aloittelevien pelaajien urakkaa helpottavat monet ominaisuudet, kuten harjoittelutilat ja mahdollisuus käyttää erikoisliikkeitä yhdellä painikkeella. Lisäksi pelin voi tallentaa ja ladata, joten voit toistaa pelitilanteita helposti uudelleen! ■ Nautinnollista lisäsisältöä museossa Kokoelmassa on museo-ominaisuus, josta löytyy yli 500 kuvaa ja muuta pelinkehityssisältöä kymmenestä kokoelmaan sisältyvästä pelistä. Mukana on myös konseptikuvia, joita ei ole esitelty aiemmin julkisuudessa, ja kehitysprosessia valottavaa taustamateriaalia. Lisäksi kuunneltavana on yli 400 pelien arcadeversioista tallennettua musiikkikappaletta. ■ Sisältyvät pelit (saatavana englanniksi ja japaniksi ellei merkitty tähdellä (*), jolloin saatavana vain japaninkielinen versio): Darkstalkers Night Warriors Vampire Savior Vampire Hunter 2* Vampire Savior 2* Hyper Street Fighter II Super Gem Fighter Minimix Super Puzzle Fighter II Turbo Cyberbots Red Earth Seuraava sisältö on saatavana varhaisen ostajan bonuksena. Nauti mahtavien taiteilijoiden luomasta alkuperäisestä sisällöstä! Museon bonussisältö Kukin näistä ladataan pelinsisäiseen ”museoon”. 5 eksklusiivista kuvitusta seuraavilta taiteilijoilta: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remiksattua musiikkikappaletta seuraavilta artisteilta: CAP-JAMS (8 kappaletta) Matt Cab (1 kappale) KEIZOmachine! (1 kappale) Olive Oil (1 kappale) Mndsgn (1 kappale) Knxwledge (6 kappaletta) Capcom Arcade 2nd Stadium ‑bonuspeli: Three Wonders Capcom Fighting Collectionin varhain ostaneet saavat lisäksi Three Wonders -lisäpelin, jota voi pelata Capcom Arcade 2nd Stadiumilla! Huomautus: Bonuspelin pelaamista varten on ladattava Capcom Arcade 2nd Stadium ‑peruspeli erikseen. Tämä tarjous on voimassa perjantaihin 30.9. klo 23:59 asti.