Iske pelkoa vihollistesi sydämiin Unicorn-personointipaketilla, joka sisältää sateenkaarilla ja taruolennolla koristellun asevärityksen, yksisarvisen tähtäimen, hihamerkin, pelaajakortin ja taustakuvan.