Moninpelissä palataan harjoitusleirille upouuden Drill Instructor Voice Packin käskyttämänä. Äänessä on itse R Lee Ermey eli The Gunny. Vaihda pelin sisäiset ilmoitukset uusiin, jotka ruoskivat sinut takaisin huippukovaan taistelukuntoon. Tee heti 20 punnerrusta!