Tarjoaa käyttäjille kaksi erilaista kokoonpanoa: keskipitkältä lyhyelle matkalle konepistoolina (SMG) ja keskipitkältä pitkälle matkalle rynnäkkökiväärinä (AR). Tämä ainutlaatuinen kahden aseen yhdistelmä pystyy vaihtamaan konepistoolista rynnäkkökivääriin ja takaisin lennossa kesken taistelun, yhden painikkeen painalluksella, mikä tarjoaa maksimaalisen joustavuuden eri karttatyyppien ja taktiikkojen kanssa.