Call of Cthulhu
Call of Cthulhu, Chaosiumin klassisen pöytäroolipelin innoittama virallinen videopeli, vie sinut syvälle Lovecraftin tunnusomaiseen hiipivään hulluuteen ja vanhojen jumalten maailmaan. 1924. Yksityisetsivä Pierce selvittelee Hawkinsin perheen traagista kuolemaa eristyneellä Darkwater Islandilla. Pian Pierce joutuu salajuonten, kultistien ja kosmisten kauhujen kauhistuttavaan maailmaan. Mikään ei ole sitä, miltä se näyttää. Tervejärkisyys on harvoin läsnä, sillä kuiskaukset pimeässä korvaavat sen turhan usein. Cthulhu-myytos on outojen olioiden, oudon tieteen ja pahojen kulttien maaperää, kun nämä yrittävät toteuttaa hulluja suunnitelmiaan aiheuttaa kaiken loppu. Mielesi kärsii: aistisi vääristyvät täysjärkisyyden ja psykoosin välillä, kunnes kyseenalaistat ympäristösi todellisuuden. Älä luota kehenkään. Uhkaavissa varjoissa piilee vaanivia hahmoja... ja Great Dreamer valmistautuu heräämään.