Brothers: a Tale of Two Sons
“10/10” – Joystiq. “Olet itsellesi velkaa sen, että pelaat Brothersia” – Giant Bomb Kriitikoiden ylistämä, palkittu mestariteos tulee myyntiin kattavan bonussisällön kera: Ohjaajan kommentit – lähes tunti pelimateriaalia pelin ohjaajan Josef Faresin äänikommenteilla Konseptitaide – yli 20 kuvituskuvaa tai käsin piirrettyä hahmoa, pulmaa tai ympäristöä. Soundtrack – kaikki pelin 20 musiikkikappaletta. Liity kahden veljeksen eeppisen ikimuistoiselle matkalle ainutlaatuisella ohjausjärjestelmällä, joka mahdollistaa yhteistyöpelin yksinpelissä.