Bottien persoonallisuuspaketti
Tämä päivitys sisältää ANG-3 Scavenger Bot -botin äänten ja persoonallisuuden laiteohjelmapäivityksen. Se lataa kehittyneitä puhe- ja sarkasmiprotokollia kaikkiin Scavenger Bot -botteihisi muuttaen bottien mikroprosessoriaivojen sisäiset ajatukset puheeksi.Se, mitä Scavenger Bot -bottisi sanovat, määräytyy kohtelun mukaan: vältä äänibottien sijoittamista kiivaaseen taisteluun, vihamielisiin olosuhteisiin tai avaruuden syvyyksiin – ellet sitten halua tietää, mitä ne TODELLA sinusta ajattelevat.