BLEACH Rebirth of Souls - Ichigo Kurosaki (Thousand-Year Blood War Arc)
Tämä tuote on lisäosa BLEACH Rebirth of Souls -peliin. Voit käyttää Ichigo Kurosakia (Thousand-Year Blood War Arc) pelattavana hahmona. *Tämä tuote on ostettavissa myös setissä. Varo ostamasta samaa sisältöä kahdesti.