Mukauta pupuviholliset näillä kaupunkisotilasskineillä ja puolusta pesääsi taisteluiden runteleman rauniokaupungin laitamilla. HUOMAA: Tämä paketti sisältää sekä Urban Army Skins -paketin että Urban Army Arena -paketin.