Final Stand on osa BF4 Premiumia Battlefield 4 Final Stand vie taistelun Venäjän upeisiin talvimaisemiin sodan lähestyessä eeppistä loppuratkaisuaan. Aasian koalitio yrittää kääntää sodan kulkua ja tuo taistelukentälle kokeellisia prototyyppiaseita. Komenna huipputeknistä ilmatyynytankkia, joka pystyy siirtymään monipuolisesti ja liikkumaan sivusuunnassa tulituksen aikana. Löydä uudet tehokkaat Battle Pickupit: tuhoisa raidetykki ja tappavan nopea lennokki. Hallitse kaikki huipputekniset uutuudet ja ota etulyöntiasema aivan uudenlaisella taistelukentällä: selviydy rajuista lumimyrskyistä sekä ankarista jalkaväkitaisteluista salaisissa vuoristotukikohdissa ja vie joukkosi voittoon Siperian äärettömän tähtitaivaan alla. Onko kyseessä viimeinen kohtaaminen vai pitkän, kylmän sodan alku?