Batman: Arkham Knight -kausikortti
Tämä Batman: Arkham Knight -pelin Season Pass sisältää uusia tarinatehtäviä, uusia Gotham Cityä uhkaavia superroistoja, uusia legendaarisia Batmobileja, uusia haastekarttoja, vaihtoehtoisia hahmoskinejä ja uusia kilparatoja.