Back to Childhood: Classic Games Collection
Tapaa ja leiki lapsuudestasi tuttujen kasvojen kanssa tässä paketissa, joka tuntuu sarjakuvatauolta koulun jälkeen: - Marsupilami - Hoobadventure Punch, Twister ja Hope ovat kolme Marsupilamia, jotka elävät rauhallista elämää Palumbiassa. Samalla kun kolme toveria avaavat kirotun sarkofagin leikkimällä roskilla rannalla, he vapauttavat vahingossa salaperäisen aaveen, joka kiroaa kaikki eläimet. Onneksi Marsupilamit ovat immuuneja. Kolmen sankarimme on lähdettävä seikkailuun ja jahdattava haamua torjuakseen loitsun. - Asterix & Obelix: Slap'Them All! Asterix & Obelix palaavat uuteen seikkailuun, joka on täynnä iskuja! Pelaa Asterixina ja Obelixina ja ylitä saagan ikonisimpia maisemia samalla kun kohtaa vihollisia, Beat Them Up -pelissä, joka on täynnä toimintaa ... ja iskuja! - Smurffit - Mission Vileaf: Lähde seikkailuun pelastaaksesi metsäsi! Gargamel, paha velho, loi juuri VILEAFin, kasvin, jolla on kyky houkutella ja vangita smurffit... mutta se on myös MYRKYLLISTÄ! Kehota neljää ikonista Smurffia ja paranna kasveja matkallasi Gargamelin luokse: koko metsä riippuu sinusta!